عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج در همه دوران های انقلاب نقش موثری ایفا کرده است

فرماندار بندرگز :

بسیج در همه دوران های انقلاب نقش موثری ایفا کرده است

بسیج در همه دوران های انقلاب نقش موثری ایفا کرده است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : بسیج در همه دوران های انقلاب نقش موثری ایفا کرده است.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت هفته بسیج افزود : امام خمینی (ره) بارها بسیج را مدرسه عشق و شجره طیبه خواندند.

وی ادامه داد : باید مفهوم زیبای بسیج مدرسه عشق است را در جامعه نهادینه کنیم و روحیه بسیجی که همکاری ، همدلی ، هم زبانی ، تلاش ، کوشش ، تعصب دینی و ملی را در وجود خود دارد در جامعه گسترش دهیم.
فرماندار بندرگز یادآور شد : داشتن روحیه بسیجی مقاومت و پایداری را شکل می دهد ، انسان را برای دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشیار می کند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بندرگز تصریح کرد : به لطف خداوند حمایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و صبر، تدبیر و درایت رهبر فرزانه انقلاب ، همواره کشور را از افراط وتفریط دور کرده و انقلاب را در مسیر درست آن هدایت کرده اند.

میرزایی اظهار کرد : بسیج ، آمادگی همه ملت ایران برای مقابله با تهدیدها و هموار ساختن راه های پیروزی و پیشرفت کشور است که تاکنون تحقق یافته و موجب یاس دشمنان از هر اقدام عملیاتی علیه ملت و کشور شده است.

وی با تاکید برضرورت نهادینه کردن تفکر بسیجی در آحاد مختلف جامعه اضافه کرد : با تفکر و عمل بسیجی می توان کشور را در برابر دشمنان حفظ کرد و به توسعه و عمران و نیز خودکفایی اقتصاد درونی رساند.

این مقام مسوول به فعالیت بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : امروز بسیج فقط در یک عرصه فعال نبوده و در سنگرهای مختلف از جمله سنگر فرهنگ ، سازندگی ، پیشرفت علمی و فناوری های نوین و صنایع هسته ای دنیا را شگفت زده کرده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1945
  • کد خبر : 14671