عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آق قلا

به ریاست معاون فرماندار برگزار شد:

اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آق قلا

اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آق قلا

 اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آق قلا با حضور علی اکبر قجری معاون فرماندار ، معتمدین معین و سایراعضاء این شوراء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گرديد.

علی اکبر قجری ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر مکرم اسلام،شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت : احترام به فرهنگ ایثار و شهادت و انسانهای ایثارگر یک امر طبیعی ، فطری و ذاتی انسانها است. ما برای انسانهایی که از جانشان برای دفاع از کشور و انقلاب مایه گذاشته اند ارزش قائلیم و آنها برای ما ارزشمند هستند .

معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود:توجه و اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به طریق اولی در ضرورت حفظ ، تثبیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک امری اثبات شده است و بر کسی پوشیده نیست . شاهد مثال حجم انبوهی از خدماتی است که در چارچوب قانون برای این قشر پیش بینی شده است و یا حجم وسیعی از اقدامات فرهنگی که متولیان امر در ترویج و تکریم آن انجام می دهند .

وی ضمن اشاره به عدم استقرار نمایندگی اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران در شهرستان آق قلا اظهار داشت : نبود اداره یا نمایندگی بنیاد شهید در شهرستان باعث شده تا خانواده محترم شهداء و ایثارگران نتوانند از خدمات مناسبی که در قانون پیش بینی شده بهره مند شوند و این خدمات نیز به درستی به آنان اطلاع رسانی نشده است . بنیاد شهید باید برای دسترسی خانواده های محترم شاهد و ایثارگر به این خدمات تسهیل نماید . امروز پس از 26 سال از دفاع مقدس این کم توجهی نسبت به خانواده شهداء و جانبازان مورد قبول نیست .

اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آق قلا

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 633
  • کد خبر : 15224