عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث پشتوانه و اقتدار نظام است

فرماندار و رییس ستاد انتخابات بندرگز :

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث پشتوانه و اقتدار نظام است

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث پشتوانه و اقتدار نظام است

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث پشتوانه و اقتدار نظام بوده و هرچه این حضور پر رنگ تر باشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بیشتر نمایان خواهد شد.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز ، حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از جلوه های مهم آن دانست و گفت : مردم شهرستان بندرگز همیشه و در همه صحنه های انقلاب حضور داشته و نشان داده اند دل در گرو نظام دارند و در انتخابات پیش رو نیز حضور چشمگیر خواهند داشت.

وی تصریح کرد : سرنوشت کشور در دو کانون خبرگان رهبری در یک دوره هشت ساله و مجلس شورای اسلامی در یک دوره چهار ساله با انتخاب مستقیم مردم روشن می شود.

فرماندار بندرگز با یادآوری اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موضوعی حائز اهمیت است و هرچه این نقش کارآمد باشد نظام کارآمدتر جلوه می کند ، گفت : حضور حداکثری مردم و فراهم شدن فضای انتخاباتی سالم از اهم مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

گفتنی است ، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه 94 در سراسر کشور برگزار می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 818
  • کد خبر : 15410