عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح فرستنده دیجیتال در روستاهای بخش چشمه ساران


افتتاح فرستنده دیجیتال در روستاهای بخش چشمه ساران

افتتاح فرستنده دیجیتال در  روستاهای بخش چشمه ساران

 در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دو فرستنده تلویزیونی آنالوگ و دیجیتال در روستاهای بخش چشمه ساران آزادشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در مراسم متمرکز افتتاحیه ایستگاه فرستنده دیجیتال نراب و ایستگاه آنالوگ روستای مهدی آباد که در مسجد روستای نراب برگزار شد گفت: امروز دو ایستگاه گیرنده تلویزیونی در روستاهای مهدی آباد و نراب بخش چشمه ساران آزادشهر به بهره برداری رسید و بیش از 8هزار نفر از جمعیت روستایی این بخش از مزایای آن بهره مند شدند.

عبدالحسینی افزود: فرستنده دیجیتال روستای نراب ، روستاهای وامنان،کاشیدار و سیب چال را نیز تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار داده است.

وی در ادامه به آمار ایستگاههای دیجیتال سال 94 اشاره کرد و گفت: تعداد ایستگاههای دیجیتال افتتاح شده طی سالجاری در روستاهای استان به 12 ایستگاه رسید و باتوجه به اینکه برای هر ایستگاه گیرنده دیجیتال حدود 150میلیون تومان اعتبار هزینه می شود برای این 12 ایستگاه بالغ بر یک میلیارد و600میلیون تومان هزینه شده است.

 محمدرضا جفائی بخشدار چشمه ساران هم گفت: با راه اندازی فرستنده دیجیتال روستای نراب بیش از 50درصد روستاها و 60درصدجمعیت روستایی بخش چشمه ساران از نعمت شبکه های دیجیتالی بهره مند شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده در آینده ای نزدیک تمامی روستاهای بخش چشمه ساران از گیرنده دیجیتال بهره مند خواهد شد.گفتنی است بخش چشمه ساران آزادشهر به مرکزیت شهر نوده خاندوز دارای 20 روستا می باشد.

افتتاح فرستنده دیجیتال در  روستاهای بخش چشمه ساران

 افتتاح فرستنده دیجیتال در  روستاهای بخش چشمه ساران

 افتتاح فرستنده دیجیتال در  روستاهای بخش چشمه ساران


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2778
  • کد خبر : 15465