عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنج نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس ثبت نام کردند


پنج نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس ثبت نام کردند

پنج نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس ثبت نام کردند

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از ثبت نام پنج نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان در اولین روز ثبت نام نامزدها خبر داد.
مهندس حمیدی اظهار داشت: از بین این افراد که تمامی آنان مرد هستند، دو نفر از اهل تشیع و سه نفر از اهل سنت گنبدکاووس می باشند
وی از آمادگی کامل ستاد انتخابات گنبدکاووس برای ثبت نام و برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: ثبت نام از نامزدهای تصدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته درمحل فرمانداری این شهرستان انجام می شود.
مهندس حمیدی با مهم دانستن انتخابات هفتم اسفند امسال در عرصه داخلی و بین المللی، حضور حداکثری مردم دراین عرصه مهم سیاسی و تعیین سرنوشت را ضروری دانست و اضافه کرد: لازمه حضور حداکثری مردم، مشارکت همه سلایق و جریان های سیاسی معتقد به نظام و قانون اساسی است.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، رعایت قانون، اصل بی طرفی، عدالت و صداقت در برگزاری انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار داده و با تمام توان از آرای مردم صیانت می کند.
بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان نمایندگی این نهاد قانون گذاری، می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود با همراه داشتن مدارک ذیل به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه، سفارتخانه ها یا کنسولگری های ایران در خارج از کشور مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2502
  • کد خبر : 15507