عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه هیأت اجرایی شهرستان مراوه تپه تشکیل شد


دومین جلسه هیأت اجرایی شهرستان مراوه تپه تشکیل شد

دومین جلسه هیأت اجرایی شهرستان مراوه تپه تشکیل شد

شنبه ۲۸ آذر ۹۴ دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات شهرستان مراوه تپه در دفتر فرماندار تشکیل شد.

غراوی فر امام جمعه مراوه تپه بعنوان مهمان قبل از شروع رسمی جلسه مطالبی را بیان کرده و به اعضای هیئت اجرایی گفت:  شما معتمدین مردم و نظام هستید و اولین وظیفه شما امانتداری است که قطعاً در پیشگاه خداوند متعال و مردم و حق الناس مسئول هستید و امیدوارم در این آزمایش الهی موفق و موید باشید .

فرماندار ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از حضور اعضا گفت : انتخابات امسال با هفته ی وحدت آغاز شده است که این از محاسن انتخابات امسال است .

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) که امسال را سال دولت و ملت ٬ همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اذعان داشت : همه عوامل ساعی هستند که انتخابات امسال پرشورتر از سالهای قبل باشد ، چرا که امام راحل فرموده بودند : که انتخابات هر سال و هر دوره نسبت به سال قبل و دوره  قبل پرشورتر باشد تا دشمنان اسلام را مأیوس تر بکند .

وی همچنین به ادغام دو هیأت اجرایی اشاره کرده و گفت : ما باید برای تعیین اعضای صندوق نهایت دقت و توجه را داشته باشیم تا اعضای صندوق از کارآمد ترین و با اخلاق ترین افراد باشند و انتخاب شعب اخذ رای و اعضای آن حیثیت هیات اجرایی می باشد ، پس باید دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید.

باقر پور رئیس هیأت نظارت شهرستان نیز بر تعامل در چارچوب قانون تأکید کرده و گفت : ما هم تلاش میکنیم تا در کنار سایر عزیزان انتخابات خوبی داشته باشیم .

 

دومین جلسه هیأت اجرایی شهرستان مراوه تپه تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .