عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور پر شور و شعور در انتخابات یکی از ویژگی های بارز زن ایرانی است

فرماندار مراوه تپه :

حضور پر شور و شعور در انتخابات یکی از ویژگی های بارز زن ایرانی است

حضور پر شور و شعور در انتخابات یکی از ویژگی های بارز زن ایرانی است

در آستانه برگزاری مراسم ازدواج 55 زوج جوان به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)  و هفته وحدت و پیرو مصوبات ستاد ازدواج آسان شهرستان ، کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی برای 60 نفر از نوعروسان تحت پوشش در محل سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز زندگی مشترک به نوعروسان گفت : زنان در تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که پیشتازند و در مبارزات انقلاب ، در طول جنگ تحمیلی و در همه عرصه ها پا به پای مردان حاضر بوده اند .

رئیس ستاد اتخابات شهرستان مراوه تپه تصریح کرد : همانگونه که مدیریت زنان ایرانی در خانواده بر توسعه و پایداری اقتصاد تأثیر مستقیم داشته و دارد حضور گسترده آنها در انتخابات نیز یکی از ویژگی های بصیرتی و رشد و تعالی آنها است به همین سبب نیز امروز در دنیا شاهد آن هستیم که زن ایرانی سر آمد تمام زنان دنیاست .

فرماندار مراوه تپه افزود : زنان می توانند نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند و به یاد داشته باشیم که اگر نمی توانیم تولید کننده باشیم باید مدیریت مصرف داشته باشیم .

لازم به ذکر است مراسم ازدواج 55 زوج جوان به میمنت هفته وحدت و سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) روز پنجشنبه 3/10/94 ساعت 30 /13 مصادف با دوازدهم ربیع الاول در محل سالن ورزشی شهدای شهر مراوه تپه برگزار خواهد شد ، لذا از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم جشن و سرور دعوت به عمل می آید .  

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .