عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه


برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه

برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه

امروز پنجشنبه سوم دیماه ، همزمان با آغاز هفته وحدت ، مردم و مسئولین مراوه تپه با برپایی کاروان وحدت این هفته را گرامی داشتند .

در این کاروان با شکوه که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراوه تپه تشکیل شده بود ، فرماندار ، مسئولین ادارات ، بسیجیان و نمایندگانی از اقوام و مذاهب مختلف با پوشش های محلی با پخش شیرینی های محلی شادی و نشاط را به ارمغان آوردند .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک آغاز هفته وحدت گفت : در میان فرهنگ های لغت یکی از برترین واژه هایی که وجود دارد ، بدون شک واژه وحدت و اتحاد است و این وحدت و اتحاد به سان نخ تسبیحی است که مهره ها را در کنار هم نگه می دارد .

وحدت عامل مهم در گذر پیشرفت ‏به سوى پیروزیهاست و به ناتوانی ها توان بخشیده ، دشواری ها را آسان میکند و ناممکن‏ ها را ممکن می سازد . فرماندار مراوه تپه اذعان داشت : هفته وحدت یکی از یادگارهای ارزشمند معمار بزرگ انقلاب ؛ حضرت امام خمینی (ره) است و ما امروزه بیش از پیش به وحدت با بصیرت نیاز داریم و باید به آن پایبند باشیم تا در برابر مکر و حیله های دشمنان مقاومت کنیم .

لازم به ذکر است امروز دوازدهم ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام  حضرت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت است .

 

برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه

 

برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه

 

برپایی کاروان وحدت در مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .