عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان


تشکیل جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان

تشکیل جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان به ریاست صادقلو فرماندار و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید

فرماندار در ابتدا ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و گرامیداشت ولادت پیامبر اعظم (ص) و همچنین هفته وحدت و با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند ماه سال جاری تصریح نمود: تمام تلاش دولت تدبیر و امید برگزاری انتخاباتی سالم،شفاف و با حضور حداکثری مردم بوده و مردم باردیگر با حضور خود اقتدار نظام و دولت را به جهانیان نشان خواهند داد.

صادقلو سلامت و امنیت غذایی شهروندان را یکی از اهداف دولت دانسته و خاطر نشان کرد: امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری شورای سلامت بوده  و مرکز بهداشت به عنوان دبیر شورا  با جدیت این موضوع را پیگیری نماید .

سلامت مادران باردار در مناطق کوهستانی با توجه فصل سرما،رسیدگی به مشکلات بهداشتی تفرجگاهها،بهسازی محیط شهرها و روستاها، اجرای طرح اتلاف سگهای ولگرد از مواردی بود که فرماندار و رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در ادامه جلسه به آنها تاکید نمود.

در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به بیان دیدگاههای خود در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان پرداختند.

 

تشکیل جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 797
  • کد خبر : 15822