عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 200 کلاه ایمنی در دهستان کنگور کلاله توزیع شد


200 کلاه ایمنی در دهستان کنگور کلاله توزیع شد

با حضور فرماندار ، مدیرکل پایانه ها، جانشین پلیس راهور استان ، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین شهرستان و منطقه ای تعداد 200 عدد کلاه ایمنی طی مراسمی به راکبین موتورسیکلت دهستان کنکور اهدا شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله برزگر فرماندار شهرستان در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت و سلامتی اعضای جامعه گفت : در واقع توزیع این کلاه های ایمنی در بین مردم نوعی فرهنگ سازی برای ارتقاء سلامت عمومی است

وی در ادامه گفت : آمار تصادفات موتورسیکلت در شهرستان نگران کننده است و این بروز حوادث ناگوار در اجتماع سبب بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی است که باید برای کاهش آن چاره اندیشید .

میقانی مدیرکل پایان های استان نیز در گفتگویی اعلام کرد : اداره کل پایان ها هر ساله برای نشر فرهنگ ایمنی و سلامت در شهرستان ها اقدام به توزیع کلاه ایمنی میکند .

وی سپس افزود : ما باید به سمتی برویم تا آسیب های اجتماعی ناشی از عدم استفاده از وسایل ایمنی از قبیل کلاه ایمنی را در جامعه توسعه دهیم .

در پایان این مراسم فرماندار به همراه مدیرکل پایانه ها ، جانشین پلیس راهور استان و مسئولین به زیارت امامزاده عبدالله کنگور رفتند .

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1102
  • کد خبر : 16155