عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین برنامه اعضای ستاد انتخابات برگزاری انتخابات سالم وپروشوراست

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول:

مهمترین برنامه اعضای ستاد انتخابات برگزاری انتخابات سالم وپروشوراست

مهمترین برنامه اعضای ستاد انتخابات برگزاری انتخابات سالم وپروشوراست

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات علی آباد کتول در نشستی که صبح امروز با اعضای ستاد انتخابات شهرستان برگزار کرد گفت: مهمترین برنامه اعضای ستاد انتخابات در موقعیت کنونی برگزاری انتخابات سالم وپروشوراست.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات که مدیریت آن بر عهده فرمانداران آن منطقه است شکل گرفته است و بی طرفی و صیانت آراء باید بعنوان اصل برنامه ها مورد توجه قرارگیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه کلیه برنامه های اجرایی انتخابات زمان بندی شده است تصریح کرد: قوانین و آیین نامه هایی که قرار است در انتخابات انجام بگیرد مشخص گردیده است که باید بصورت دقیق انجام شود.

تجری مفرد با اشاره به اینکه اجرای دقیق قانون، مشارکت و حضور حداکثری مردم را در پی خواهد داشت اظهار کرد: اگرمجریان انتخابات براساس قانون و مقررات عمل کنند سبب اعتماد سازی در بین مردم خواهند شد و خاطره خوبی در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام و دولت در اجرای سایر برنامه هاست.

وی درادامه به اقدامات انجام شده توسط ستاد انتخابات شهرستان اشاره کرد و گفت : برگزاری جلسات منظم ستاد با حضور اعضای هیات نظارت ، بازدید و بررسی از شعب اخذ رای به منظور رفع مشکلات احتمالی از جمله این اقدامات می باشد.

درپایان این جلسه اعضای ستاد انتخابات به بیان برنامه ها، پیشنهادات و عملکرد خود پرداختند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .