عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد


یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان باحضور معاون فرماندار ومسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

معاون فرماندار در این جلسه انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره خبرگان رهبری تلاش کنیم چرا که از این طریق دسیسه های دشمنان و بدخواهان خنثی خواهد شد.

ایشان خاطر نشان کردندهر چقدر به زمان انتخابات نزدیک میشویم حساسیت بیشتر می شود و فعالیت نامزدها پررنگ تر می گردد به همین خاطر ما باید بیش از پیش فضای انتخابات را رصد نموده و مدیریت لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات  گفتند: هدف ما برگزاری انتخاباتی قانونی ومردمی با حضور گسترده می باشد ونیاز است برنامه ریزی لازم با متولیان آموزشی در جهت حضور رأی اولی ها نیز صورت پذیرد.

معاون فرماندار در پایان  افزودند : برگزاری جلسات ،مرور فعالیت های انجام گرفته و بررسی نقاط قوت و ضعف در کار است تا بتوانیم بهترین تصمیم را گرفته و بتوانیم یک انتخابات سالم و پرشور را برگزار کنیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 900
  • کد خبر : 16320