عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ادارات مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور

خاکی ،فرماندار گرگان عنوان کرد:

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ادارات مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ادارات مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، "یحیی خاکی" فرماندار شهرستان گرگان در پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان گفت: برنامه های فرهنگی ادارات شهرستان باید مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور تهیه شود .

وی با اشاره به اصول و ارزشهای مورد اشاره در نقشه مهندسی فرهنگی کشور این سند را بعنوان تعیین کننده راهبرد و افق سیاستهای کلان فرهنگی کشور خواند و بر تهیه برش شهرستانی این نقشه و در واقع مدل آمایشی آن توسط ادارات فرهنگی عضو و ارائه آن به دبیرخانه کارگروه در فاصله زمانی تا جلسه آتی کارگروه تاکید کرد .

خاکی ضمن تشکر از اقدامات فرهنگی ادارات شهرستان از مدیران حاضر در جلسه خواست تا اقدامات اداره متبوع خود در حوزه آسیبهای اجتماعی و بهبود شاخص های فرهنگی را در چارچوب و قالب نقشه مهندسی فرهنگی کشور تنظیم نمایند.

وی گفت: در سند تهیه شده باید تعقل ،اخلاق ، ایمان ، علم و عمل بعنوان ارزش مورد تاکید قرار گیرد .

فرماندار گرگان افزود : در برخورد با آسیبهای اجتماعی شهرستان اولویت بندی آنها بسیار حائز اهمیت است و در مرحله بعدی نوع مبارزه با هر آسیب نیز مشخص و در قالب برنامه عملیاتی به مرحله اجرا در آید .

دکتر خاکی همچنین یاد آور شد : در جلسات کارگروه ارزیابی اقدامات و عملکرد ادارات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بر اساس مقایسه های آماری با رجوع به اعداد و ارقام مقایسه ای و در برخی موارد ارتقای کیفی سنجیده میشود، لذا انتظار بر اینست تا گزارش عملکرد ارائه شده اولا مستند به آمار و ارقام بوده و ثانیا توسط سایر اعضا به چالش کشیده شود تا از این طریق خروجی بهتری از جلسات حاصل گردد . 

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ادارات مبتنی بر نقشه مهندسی فرهنگی کشور

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 976
  • کد خبر : 16423