عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پيام تبريك فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرجام برجام

صبح امروز صادر شد:

پيام تبريك فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرجام برجام

پيام تبريك فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرجام برجام

 صبح امروز دوشنبه 28 دی ماه ،الیاس هیوه چی در پیامی لغو تحریم ها را تبریک گفت و افزود: پيروزي در برجام تحقق جمله به‌یادماندنی رئیس‌جمهور مبني بر اينكه «سانتريفيوژها و چرخ زندگي مردم بايد توامان بچرخد» محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در پیامی لغو تحریم ها را تبریک گفت.

متن پیام بشرح زیر است:

بي شك عبور از گردنه سخت مذاكرات با عنايت هاي حضرت حق و در سايه رهنمودهاي حكيمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و با تكيه بر مشي شامخ منطق، تعامل و اعتدال دولت تدبير و اميد، ميسر شد تا اهتزاز بيرق عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به جهانيان نشان داده شود و برجام؛ فصل تازه‌ای را در روابط ايران با دنيا بگشايد.

پيروزي در برجام تحقق جمله به ياد ماندني رییس‌جمهور مبني بر اينكه «سانتريفيوژها و چرخ زندگي مردم بايد توامان بچرخد» بوده و بي ترديد تلاش غيرت مندانه وزير متعهد امور خارجه و تيم مذاكره كننده هسته اي و همراهي و پايداري ملت سرافراز ايران منجر به فرجام رسيدن برجام شد تا توافقي عزت مندانه و مطابق با منافع و مصالح كشور رقم خورد.

اميد است راهي كه دولت تدبير و اميد رو به سوي توسعه، عزت، اقتدار با حفظ خطوط و چهارچوب هاي اصلي نظام پيش روي ملت ايران گشوده است، به پيشرفت قطعي و سرافرازي هميشگي ايران اسلامي بيانجامد و منجر به بسط روحيه اميدآفريني و نشاط افزايي براي تحقق فرداهاي بهتر ايران اسلامي شود.

به فرجام رسيدن برجام، يك رويداد تاريخي است كه پس از آن بايد تلاش براي بهره برداري از شرايط جديد به بهترين نحو و انجام اقتصاد مقاومتي، جهش اقتصادي و سرعت بخشي به روند آباداني كشور همراه با همدلي و همزباني براي ساختن فردايي بهتر ادامه يابد.

اينجانب به سهم خود اين حماسه بزرگ و تاريخي را به همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي، خانواده شهداي سرافراز هسته اي و به آحاد ملت شريف ايران بويژه مردم شريف و فهيم شهرستان آق قلا تبريك و تهنيت عرض نموده و عزت ماندگار ايران عزيز را از خداوند منان مسألت دارم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 705
  • کد خبر : 16496