عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند


معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند

معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس باتاکید برضرورت توجه بیشتر به بعد پرورشی نسل جوان، گفت: فرهنگیان و خانواده ها باید بیشتر به این بعد توجه نمایند.
مهندس محمد حمیدی در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: کم توجهی به بعد پرورشی نسل آینده، کشور را با چالش جدی مواجه می کند.
وی بابیان اینکه نیروی انسانی متعهد، زیرساخت مهم توسعه کشور است، گفت: آموزش و پرورش باید با مشارکت بیشتر خانواده ها به تربیت و پرورش اسلامی نسل آینده توجه جدی نماید.
مهندس حمیدی اضافه کرد: آموزش و پرورش مکمل یکدیگر هستند و نباید تنها به بعد آموزش توجه شود زیرا نگاه تک بعدی به مساله تعلیم و تربیت، نظام را با چالش مواجهه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه حوزه فعالیت نظام تعلیم و تربیت بسیار گسترده است و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام آن نیست، تصریح کرد: این گستردگی وظایف درکنار اعتبارات محدود دولت ، ضرورت همکاری و مشارکت بیشتر خانواده ها با این نهاد را عیان می کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با مهم و حساس دانستن انتخابات هفتم اسفند امسال، نقش خانواده بزرگ آموزش و پرورش را در برگزاری انتخابات و نیز حضور حداکثری در آن، بسیار مهم دانست و گفت: حضور گسترده دراین صحنه سیاسی، توطئه های دشمنان علیه انقلاب را نقش بر آب می کند.
حمیدی باتبریک به سرانجام رسیدن برجام به ملت بزرگ ایران، افزود: فرهنگیان درتبیین ابعاد مختلف این پیروزی بزرگ به دیگر اقشار جامعه نقش دارند و نباید اجازه داد، عده ای با اظهارات غیر منطقی خود این پیروزی بزرگ را کوچک جلوه دهند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان نیز دراین همایش، خانواده را از ارکان اساسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: مدیران مدارس باید از ظرفیت خانواده ها در کارگروه های تخصصی انجمن اولیاء و مربیان استفاده نمایند.
محمد نسرکانی بابیان اینکه مشارکت خانواده ها نباید تنها به مشارکت مالی محدود شود، افزود: استفاده از نقطه نظرات فکری و تخصص های اولیای دانش آموزان نیز در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت مهم است که باید مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد.
وی گفت: امروز با نگاه سنتی نمی توان اهداف آموزش و پرورش را محقق کرد و خانواده ها باید بیشتر آموزش و پرورش را در انجام وظایف یاری دهند.
نسرکانی از فعالیت دو هزارو 280 انجمن اولیا و مربیان با 18 هزار عضو درمدارس این استان خبر داد و اضافه کرد: خانواده ها درسال تحصیلی 94 - 93 افزون بر 28 میلیارد ریال به مدارس کمک کردند.
علیرضا حسین زاده، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین همایش از تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان در یک سال گذشته قدردانی کرد و گفت: با خرد جمعی اعضای این شورا، تصمیمات خوبی درپیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت و رفع برخی مسائل و مشکلات اتخاذ و اجرایی شد.
دراین مراسم که امام جمعه گنبدکاووس و برخی اعضای شورای اسلامی این شهر نیز در آن حضور داشتند، از اعضای شورای آموزش و پرورش و انجمن های برتر مدارس این شهرستان با اهداف لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند

 

معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند

 

معلمان و خانواده ها به بعد پرورشی نسل جوان بیشتر توجه نمایند

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 799
  • کد خبر : 16956