عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای بیش از 400 برنامه متنوع در سطح شهرستان رامیان در دهه مبارک فجر

فرماندار رامیان:

اجرای بیش از 400 برنامه متنوع در سطح شهرستان رامیان در دهه مبارک فجر

اجرای بیش از 400 برنامه متنوع در سطح شهرستان رامیان در دهه مبارک فجر

فرماندار رامیان از اجرای بیش از  400  برنامه فرهنگی، هنری،ورزشی ،  افتتاح و کلنگ زنی پروژه  عمرانی در سطح این شهرستان خبر داد.

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: ایدئولوژی اسلامی مطرح شده از سوی امام خمینی (ره)  تحولی جدید را به جهانیان عرضه كرد.

صادقلو افزود: اولین روز از ایام الله دهه فجر با  دیدار از ائمه جمعه شهرستان ، برگزاری رژه موتوری توسط ادارات و نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان آغاز می شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری همایش های گفتمان انقلاب ،جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا  و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی از برنامه های شاخص در این دهه است.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 124 پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا  با اعتباری حدود 176 میلیارد ریال، عنوان کرد:84  پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد ریال و 40 پروژه اقتصادی- اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر در اين شهرستان در دهه مبارک فجر افتتاح و كلنگ زني مي شود.

وی افزود: مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان در روز سه شنبه بیستم بهمن با حضور معاون استاندار در سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار می شود.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان رامیان گفت: افتتاح کارخانه درب و پنجره upvc   در شهرک صنعتی رامیان، افتتاح تصفیه خانه آب شرب مجتمع شهید رجایی روستای گلند که حدود 26 روستای شهرستان رامیان را آبرسانی می کند، در همان روز انجام می شود.

وی تصریح كرد: همه ما به عنوان پرچمداران گفتمان انقلاب اسلامی باید تلاش نمائیم تا با هرچه با شکوهتر برگزار كردن برنامه های ایام الله دهه فجر اهداف و تفکر انقلاب اسلامی را به جهانیان بیشتر از قبل نشان دهیم.

فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: دهه فجر یکی از ماندگارترین اتفاقات انقلاب است و بار دیگر با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کرده و باعث ناامیدی شان خواهیم شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 617
  • کد خبر : 17021