عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن جشن زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده های معظم شهدا در دبیرستان شهید مختوم این شهرستان برگزار شد و همزمان با ساعت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی زنگ انقلاب توسط عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن وحجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان نواخته شد.

در ادامه امام جمعه درباره برکات نظام مطالبی بیان کرد و به دانش آموزان توصیه نمود تا در راستای اعتلای نظام بکوشند.

فرماندار شهرستان ترکمن در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه فجر با اشاره به سالروز ورود ابر مرد تاریخ به کشور اظهار داشت: در تاریخ هیچ شخصیتی همانند امام خمینی (ره) یافت نمی شود که پایگاه بزرگ مردمی داشته باشد این یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی امام خمینی بود که به پشتوانه این پایگاه بزرگ مردمی از تهدیدات بازماندگان رژیم شاهنشاهی نترسید و با شجاعت خود وارد ایران شد.لذا حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه کشور برای استقبال از امام هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهد شد.

عبدالحکیم فیروزی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام خمینی افزود: اگر اقتدار و شجاعت امام  و دل خدایی او نبود این انقلاب به ثمر نمی نشست و ایجاد نمی شد.

فرماندار در ادامه به ویژگی های انقلاب اسلامی که حامل برکات فراوانی برای مردم بود اشاره کرد و گفت: نخستین ویژگی انقلاب ما استقرار جمهوری اسلامی است که در آن مردم ، زیربنا و اصل همه چیز هستند.آزادی ویژگی دومی است که انقلاب برای ما به ارمغان آورد چرا که آزادی زمینه بروز خلاقیتهاست و امام این کلمه را در فرهنگ اسلامی ما وارد کرد که ارثیه بزرگی از این ابر مردتاریخ است.استقلال نیز یکی از ویژگی های ممتاز انقلاب ماست که هرگز بدون آزادی حاصل نمی شود لذا تا زمانی که مردم خود را باور نکنند به استقلال نخواهند رسید و امام این تفکر را به مردم هدیه کرد.

وی با اشاره به آثار و برکات استقلال و آزادی در کشور تصریح کرد: امام خمینی (ره) ما را احیا کرد و امروز مردم و جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه در مقابل زورگویان و استکبار جهانی ایستاده است .

فرماندار تصریح کرد: امروز در سایه هدایت مقام معظم رهبری و تلاش رییس جمهور کشورمان ثابت کردیم که از سربازان آمریکایی نمی ترسیم و می توانیم بدون جنگ و آشوب مذاکره و گفتگو کنیم تا از انقلاب مان دفاع کنیم .

وی تاکید کرد: شهدا یاران باوفای امام خمینی بودند که که با جانفشانی های خود از اسلام و انقلاب پشتیبانی کردندو آرامش امروز را به ما هدیه دادند.

فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه افزود: آزادی ثمره انتخابات است لذا مردم انقلابی ما با حضور پرشور در پای صندوقهای رای نشان خواهند داد که قدر این آزادی را دانسته و نماینده واقعی خود را  خود انتخاب می کنند.

فیروزی با اشاره به حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22بهمن نیز یادآورشد: مردم ما در 22بهمن با حضور پرصلابت خود ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدانشان خواهند داد که همواره در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و از آرمانها و ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.

در این مراسم امام جمعه بندرترکمن با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تذکر ایام الله گرامیداشت دهه فجر و پیروزی خون بر شمشیر یکی از ضروریات انقلاب ماست که همواره باید با شوروحال خاصی برگزار شود.

وی با اشاره اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند افزود: اقتدار و عظمت کنونی ایران در جهان به برکت خون شهداست لذا اگر امروز در مذاکرات ، کشورهای ابرقدرت پای میز مذاکره با ایران می آیند و سرمایه گذاران خارجی به دنبال سرمایه گذاری در کشورما هستند و دریادلان کشور تفنگداران آمریکایی را با آن وضع در آبهای کشور دستگیر می کنند به نحوی از عظمت و ابهت ایران لرزه بر اندامشان می نشیند و دولت آمریکا از کشور ایران عذرخواهی می کند مرهون جانفشانی های شهداست.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: زیبایی نور شهداست که باعث صدور انقلاب اسلامی به کشورهای جهان شده لذا امروز ما وظیفه سنگینی بردوش داریم چرا که به گفته مقام معظم رهبری جوان امروز باید تحصیل ، تهذیب و ورزش را پیشه خود سازد تا به قله های موفقیت و پیشرفت برسد.

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

 

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

 

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

 

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مختوم بندر ترکمن نواخته شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .