عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده نظام را تضمین می کنند

فرماندار بندرگز :

ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده نظام را تضمین می کنند

ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده نظام را تضمین می کنند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در پای صندوق های اخذ رای ، آینده نظام را تضمین می کنند.

"علی اصعر میرزایی" در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فجر انقلاب در بندرگز افزود : در نظام جمهوری اسلامی ، اداره امور کشور بر پایه مشارکت مردمی بنا شده و یکی از شاخص های اصلی شکل گیری انقلاب ، حضور آگاهانه مردم در تصمیم سازی هاست.

وی اظهار داشت : مردم همیشه در صحنه ایران در انتخابات بلوغ و شعور سیاسی خود را بار دیگر نشان می دهند و با انتخاب افراد اصلح سدنوشت خوبی را برای آینده کشور و انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.
فرماندار بندرگز اظهار کرد : انتخابات در نظام سیاسی کشور به عنوان یک ارزش اجتماعی، سیاسی و وظیفه انقلابی بر پایه اصول مرتبط با حاکمیت اسلام و حضور پرشور مردم و مشارکت آنها در عرصه قدرت نظام و تصمیم گیری مردم در این عرصه اثر گذار است .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت : ملت ایران با بینش اسلامی و انقلابی، همدلی ، اتحاد و انسجام ملی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) رژیم شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
میرزایی ادامه داد : روزهای 12 تا 22 بهمن ماه 57 ایام خاطره انگیزی را برای ملت ایران رقم زد و در آن ایام اقشار مختلف مردم با شجاعت ، ازخودگذشتگی ، اتحاد و وحدت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.
وی افزود : دشمنان انقلاب اسلامی در این 37 سال توطئه های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند .

این مقام مسوول با بیان اینکه بسیجیان به بهترین شکل ممکن از دستاوردها و ارزشهای اسلام و انقلاب دفاع کرده اند یاد آور شد : انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و به همت مردم به پیروزی رسید و پس از امام نیز تحت رهبری ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای توانسته پیروزی های بدست آمده را یکی پس از دیگری به تصویر بکشاند و ایران را به کشوری مقتدر و توانمند مقابل قدرت های استکباری تبدیل کرده و ابرقدرت ها را به زانو در آورد.

میرزایی ابراز امیدواری کرد که به فضل خدا و در آینده ای نزدیک اتحاد اسلامی و یکپارچگی مسلمانان سبب نابودی استکبار جهانی از صحنه خواهد شد.

ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده نظام را تضمین می کنند

 

ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده نظام را تضمین می کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 799
  • کد خبر : 17301