عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 232 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر آغاز شد


بهره برداری از 232 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان با حضور رییس سازمان و مدیریت و برنامه ریزی استان روز دوشنبه درمحل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر بهره برداری از 232 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان، عملیات اجرایی شش طرح عمرانی دیگر نیز آغاز شد.

 فرماندار آزادشهر درمراسم افتتاح متمرکز این طرح ها، با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: برای عملیات اجرایی این طرح ها در مجموع مبلغ 485 میلیارد و 728 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی هزینه شده است.حبیب شفائی افزود: از مجموع 238 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان، 30 طرح عمرانی با هزینه 231 میلیاردو 867 میلیون ریال و 202 طرح اقتصادی با هزینه 244 میلیارد و 86 میلیون ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی شش طرح عمرانی دیگر باهزینه 9 میلیارد و 775 میلیون ریال آغاز شد.

 وی، یک واحد تولیدی کارتن سازی، 176 واحد مسکن مهر و آسفالت روستای رحیم آباد به طول هفت کیلومتر را از مهمترین طرح های به بهره برداری رسیده اعلام کرد و گفت: امروز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی شش کلاسه درشهر نوده خاندوز نیز آغاز شد.شفائی، خدمت بی منت به مردم را شعار دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: انجام این طرح ها با وجود مشکلات مالی کشور، نشان از عزم جدی مجموعه مسئولان دولت برای خدمت بیشتر به مردم است.

 وی تصریح کرد: دولت یازدهم از آغاز فعالیت خویش تاکنون منشاء خدمات بزرگی برای مردم بوده است که طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم از 45 درصد به کمتر از 15 درصد، موفقیت در مذاکرات هسته ای و لغو تحریم ها، تثبیت نرخ ارز و ارتباط مستمر با علما و مراجع تقلید ازجمله مهمترین موفقیت ها و دستاوردهای دولت بوده است.فرماندار آزادشهر همچنین انقلاب اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و گفت: درپیروزی انقلاب چند عامل از جمله معنویت حضرت امام راحل، حمایت مردم، وحدت کلمه و امدادهای الهی تاثیرگذار بوده است.

 شفائی افزود: امروز همه ما وظیفه و رسالت سنگینی درقبال خون شهیدان و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده داریم و بایستی همواره شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه دهه فجر دو پیام آشکار و پنهان دارد، اضافه کرد: پیام آشکار این ایام، عبرت گرفتن دشمنان از انقلاب اسلامی و پیام پنهان آن نیز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.

 فرماندار آزادشهر همچنین با مهم دانستن مساله انتخابات هفت اسفند امسال و با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم دراین انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، تصریح کرد: انتخابات آبروی نظام است و دولت به عنوان مجری انتخابات تعهد دارد تا انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، شفاف و بیطرفانه و با رعایت حق الناس و امانتداری برگزار نماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 629
  • کد خبر : 17443