عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه شاخص در علی آباد کتول

باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه شاخص در علی آباد کتول

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه شاخص در علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول گفت: در ششمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 3 پروژه شاخص این شهرستان افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمد تجری مفرد در حاشیه آیین افتتاح متمرکز پروژه های شاخص شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: پروژه های رو گذر تقاطع علی آباد کتول- مزرعه، مدرسه 12 کلاسه سنگدوین و شرکت تولیدی کیک و کلوچه شهرک صنعتی فاضل آباد امروز با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار گلستان به بهره برداری رسید و پروژه مسجد بین راهی و پایگاه امداد و نجات بین شهری نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به سال دولت ملت؛ همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب برای سال 94 نام نهادند، افزود: امسال با هماهنگی و همراهی همه ی مسئولان هم دلی و هم زبانی 3 قوه علی آباد کتول در راستای تحقق شعار سال به نحوی پدید آمد زمینه ساز توسعه علی آباد کتول و خدمت رسانی به مردم این شهرستان بود.

تجری مفرد در ادامه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و افزود: به دنبال توطئه ی بد خواهان نظام، در سال جاری نظام اقتصادی دچار مشکلات زیادی شد، اما با پایداری مردم به آرمان های انقلاب اسلامی، خدمت های خوبی در کشور انجام شد.

تجری مفرد همچنین با تاکید بر اینکه در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جایگاه بالایی از قدرت بین الملل قرار داریم، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی اثر گذار است و کشور های منطقه بعد از مذاکرات هسته ای، در حال سبقت از یکدیگر برای ارتباط با کشورمان هستند.

فرماندار علی آباد کتول در پایان با اشاره به پتاسیل های موجود در این شهرستان تاکید کرد: باید با مدیریت صحیح از ظرفیت های کشاورزی و گردشگری علی آباد کتول در راستای رشد و توسعه این شهرستان استفاده کنیم.

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه شاخص در علی آباد کتول

 

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه شاخص در علی آباد کتول

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .