عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن


قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

قدردانی فرماندار بندرگز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز در پیامی از مردم این شهرستان برای شرکت پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن که با حضور حماسی ، پر شور و کم نظیر مردم همیشه در صحنه بندرگز همزمان با سراسر کشور و همراه با هموطنان عزیز صورت گرفت، ندای بیعت مردم این شهرستان را با آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان رساند.

میرزایی در این پیام افزود: این حضور حماسی و مسئولانه بیانگر وحدت ، همدلی و هوشمندی مردمی است که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با حمایت و ایستادگی خود موجبات تثبیت و تداوم انقلاب و یاس دشمنان و استواری و پایداری نظام جمهوری اسلامی را فراهم نموده و از این میراث ارزشمند امام (ره) و شهیدان سرفراز پاسداری نموده اند.

فرماندار بندرگز در این پیام تصریح کرد : اینجانب این عید پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شور و همیشه در صحنه مردم شهرستان بندرگز در راهپیمایی یوم الله  22بهمن را گرامی داشته و از همه اقشار جامعه بویژه خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، بسیجیان ، فرهنگیان ، بازاریان ، روستاییان ، کشاورزان و ... مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام میدارم.

در ادامه این پیام آمده است : دولت یازدهم در سایه منویات مقام معظم رهبری با تدبیر و مشی اعتدالی ، زمینه ساز خلق حماسه سترگ دیگری در هفتم اسفندماه خواهد بود و بی گمان فرجام این پیروزی نیز ماندگار در کتاب قطور انقلاب اسلامی به ثبت جهانی خواهد رسید.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 803
  • کد خبر : 17677