عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 شفائی فرماندار آزادشهر در جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعب باید به قوانین انتخاباتی تسلط بیشتری داشته باشند چرا که این امر به برگزاری انتخابات بهتر کمک خواهد کرد .

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان آزادشهر ، جلسه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با حضور میرنیا مدرس اداره کل آموزش و پژوش استانداری  ، چوبداری و جفائی بخشداران مرکزی و چشمه ساران ، قره خانی معاون ثبت احوال شهرستان به ریاست شفائی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات به منظور توجیه وظایف این نمایندگان ، در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر برگزار شد .

حبیب شفائی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر با تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است .

فرماندار شهرستان آزادشهر در ادامه با مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور ، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست تا با نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند .

وی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور و هماهنگی کننده در شعب اخذ رأی یاد کرد و افزود: جلوگیری از تنش ، برقراری نظم شعب از عمده وظایف نماینده فرماندار است و باید اشرافیت کامل به مقوله انتخابات و شعب خود داشته باشد .

شفائی افزود: اجرای دقیق قانون اولویت تمام فعالیت های دست اندرکاران انتخابات است و توجه خاص به موارد قانونی و مقررات انتخاباتی در اولویت کار همه عواملین برگزاری انتخابات باشد .

 در ادامه توجیه نمایندگان فرماندار و نحوه عملکرد آنها در شعبات توسط مسئولین برگزاری انتخابات برگزار شد.

جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 940
  • کد خبر : 17777