عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات بخش گلدشت برگزار شد


جلسه آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات بخش گلدشت برگزار شد

جلسه آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات بخش گلدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان: کارگاه آموزشی اعضای شعب اخذ رای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه فرعی بخش گلدشت با حضور فرماندار شهرستان گمیشان، بخشدار گلدشت، اعضای هیات اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت برگزار شد.

توماج بخشدار و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات بخش گلدشت ضمن تقدیر از حضور پرشور و گسترده آحاد مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بر خلق حماسه دیگری در 7 اسفند ماه تاکید کرد و افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مقدمه ای برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات بود.

وی با بیان این موضوع که انتخابات هفتم اسفند ماه بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال 94 می باشد گفت: آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات می باشد که در این دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

امیرشیر توماج بخشدار، وظیفه اصلی مجریان و برگزار کنندگان انتخابات را قانون مداری، امانت داری و صداقت عنوان کرد و افزود: وظیفه ما اجرای قانون است و این مردم هستند که سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند. ایشان داشتن توانایی جسمی، شرایط قانونی و وابسته نبودن نسبی و سببی با نامزد ها، احساسی عمل نکردن و اعمال نکردن گرایش فردی، اهتمام جدی به قانون را از جمله ویژگی های اعضای شعب اخذ رای بیان نمود.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد انتخابات، هیات اجرایی و کمیته آموزش ستاد انتخابات بخش گلدشت به ارائه آموزشات لازم پیرامون وظایف اعضای شعب اخذ رای در روز انتخابات پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 806
  • کد خبر : 17858