عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت پاسداشت ایثار شهیدان رجایی و باهنر است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

هفته دولت پاسداشت ایثار شهیدان رجایی و باهنر است

هفته دولت پاسداشت ایثار شهیدان رجایی و باهنر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما در همین مدت چنان خوب کار کردند که به پاسداشت ایثار و تلاش آنها، هفته اول شهریور ، هفته دولت نامیده شد.
مهندس حمیدی روز دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز 76 پروژه عمرانی و اقتصادی و تولیدی این شهرستان افزود: این شهیدان منشا خدمات زیادی در جامعه بودند.
وی همچنین با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس متشکل از اقوام مختلف ایرانی است، اظهار داشت: مردم این منطقه در صلح و صفا و تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری زندگی می کنند.
مهندس حمیدی با اشاره به ارتقاء این شهرستان نیز گفت: ارتقاء گنبدکاووس به فرمانداری ویژه نشاندهنده توجه خاص دولت به منطقه است، ولی هماهنگ نبودن برخی ادارات و عدم ارتقاء آنها موجب شده تا مردم از مزایای طرح بطور کامل بهره مند نشوند.فرماندار ویژه گنبدکاووس در این آیین که با حضور استاندار گلستان برگزار شد از دکتر صادقلو خواست که برای تکمیل برخی طرح های شهرستان همچون طرح فاضلاب که با 35 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره است، مساعدت کند.
مهندس حمیدی گفت: تکمیل این طرح تاثیر زیادی در زندگی و سلامت مردم و نیز جمع آوری آب های سطحی و باران دارد.عاون استاندار گلستان در ادامه تکمیل کمربندی شهر گنبدکاووس، تکمیل شبکه آبیاری سد گلستان، تکمیل بیمارستان پیامبر اعظم(ع)، راه آهن و پایانه اینچه برون را از دیگر نیازهای اساسی این شهرستان اعلام کرد.
به گفته حمیدی، برای اجرای برنامه های دولت، سند تحول شهرستان تا آخر شهریور سال جاری آماده خواهد شد و در آن اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه بخش خصوصی از محورهای اساسی است.
در آیین افتتاح متمرکز 76 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و مردم حضور داشتند.
این پروژه ها در زمینه راه و شهرسازی، برق، آب و فاضلاب شهری، محیط زیست، امور عشایری، جهادکشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و آموزش عالی اجرا شده است.
برای اجرای این پروژه ها 466 میلیاردو 868میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال 143 نفر فراهم شده است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1215
  • کد خبر : 1798