عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری و آغاز به کار 6 پروژه شهرداری علی آبادکتول


بهره برداری و آغاز به کار 6 پروژه شهرداری علی آبادکتول

بهره برداری و آغاز به کار 6 پروژه شهرداری علی آبادکتول

 همزمان با سومین روز هفته دولت، 6 پروژه عمرانی شهرداری علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول ومسئولین شهرستان با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 460 میلیون ریال طی مراسمی اجرا و به بهره برداری رسید.

شهردارعلی آباد کتول گفت: احداث جاده سلامت در جهت شادابی و نشاط شهروندان پیش بینی شده است و با اعتباری افزون بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از امروز به اجرا در خواهد آمد.

شریعتی اذعان داشت: پروژه جاده سلامت در مسیر خط نفت و حد فاصل خیابان هنرستان تا سه راهی کبودوال به اجرا در می آید که این مسیر در طرح جامع شهر 30 متری لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 16 متر از این مسیر آزاد است و 12 متر در ضلع شمالی لوله نفت و 4 متر هم در ضلع جنوبی آن قرار دارد.

شهردار علی آباد کتول با بیان اینکه در این مسیر اجرای بلوار به عرض 4 متر و به طول یک هزار و 300 متر در دستور کار قرار دارد، گفت: جمعا در این مسیر 5 هزار و 200 متر مربع فضای سبز احداث خواهد شد و اجرای جاده سلامت در دو طرف بلوار به عرض 2 متر انجام خواهد شد.

شریعتی افزود: مسیر جاده سلامت به طول یک هزار و 300 متر است که با دال جدا کننده و اجرای کف پوش ازنوع پازل به مساحت 5200 متر مربع انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: اجرای آسفالت حد فاصل جاده سلامت و جدول ضلع شمالی با عرض 6 متر و طول 1300 متر و مساحت 7800متر مربع نیز از دیگر برنامه های کاری در زمینه احداث جاده سلامت است.

شریعتی در معرفی 5 پروژه قابل افتتاح امروز، اظهارداشت: اجرای جدول در سطح شهربه طول یک هزار و 240 متر با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال، اجرای آسفالت، زیر سازی و پیاده روسازی ضلع جنوب غربی چهار راه جنگلده با اعتبار 870 میلیون ریال و نصب تیر برق و اجرای روشنایی بلوار ورودی غربی شهر با اعتبار 850 میلیون ریال از پروژه هایی است که امروز به بهره برداری می رسد.

شهردار علی آباد کتول در ادامه گفت: اجرای عملیات عمرانی در پارک جنگلی کبودوال، شامل احداث دیواره سنگی، احداث یکصد سکو، اجرای گابیون، احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی، سنگ فرش محوطه، آسفالت و زیر سازی و اجرای روشنایی جمعا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون ریال به اجرا در آمده است.

شریعتی همچنین افزود: پنجمین پروژه قابل بهره برداری که امروز افتتاح می شود، اجرای پل فلزی بر روی رودخانه کبودوال در محله علی آباد کتول است که با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این پروژه ها این شهرداری اخیرا اقدام به خرید یک دستگاه بیل زنجیره ای با اعتبار 4 میلیارد و 440میلیون تومان و خرید یک دستگاه کمپرسی به مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون ریال کرده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .