عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 95 بندرگز برگزار شد


سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 95 بندرگز برگزار شد

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 95 بندرگز برگزار شد

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی سال 1395 شهرستان بندرگز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : استقبال و پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی با افزایش خدمات رسانی در حوزه های مختلف و مایحتاج اولیه و محل های اسکان باید مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : تلاش برای ایجاد شور و نشاط عمومی برای میهمانان و مسافران نوروزی باید همراه باشد تا زمینه برای استفاده عمومی از موهبت های الهی فراهم شود.

میرزایی تصریح کرد : شهرستان بندرگز در کنار ظرفیت های موجود و قرار داشتن در مسیر تردد زوار حرم نورانی و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) از ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است که باید این اماکن برای بازدید مسافران نوروزی آماده سازی و مهیا شود.

وی به برنامه های ستاد خدمات سفر نوروزی بندرگز اشاره کرد و گفت : استقبال از اولین مسافران وارد شده به شهرستان در پلیس راه نوکنده ، جشنواره های بومی ، محلی و ورزشی ، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از برنامه هایی است که برای مسافران و میهمانان نوروزی در بندرگز پیش بینی شده است.

فرماندار بندرگز ابراز امیدواری کرد : مسافران و میهمانان نوروزی که بندرگز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند با بهره گیری از خدمات رفاهی مناسب با خاطره ای دل انگیز به شهرهای خود بازگردند.

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 95 بندرگز برگزار شد

 

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 95 بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 780
  • کد خبر : 18772