عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلابه مناسبت فرارسیدن عیدنوروز


پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلابه مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلابه مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در این پیام آورده است:

 ((بسم الله الرحمن الرحیم))

 یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبر الیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الی احسن الحال

 بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است كه واژه هایی چون صله ارحام، تفكر، نوآوری، سر زندگی، پاكی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینكه در اسرار آفرینش تامل و تعمق كنیم.

  ما ایرانیان نیز نوروز را به جشن و سرور می نشینیم و گرامی می داریم و آن را سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها می دانیم آن را فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت و متخلص شدن به صفات الهی بر شمرده و نسل به نسل، سینه به سینه آن را پاس می داریم.

  در این بهاران که گاهی جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین سر به جیب فرو می برد تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

 اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز (خصوصامردم ولایت مدار وانقلابی شهرستان آق قلا) و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم.

  اينجانب حلول سال نو را که جلوه اي از حكمت و رحمت بي مثال و قدرت بي بديل خداوند متعال است را محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست محترم جمهوری، دولتمردان تدبیرو امید و همه شما مردمان خوب شهرستان آق قلا تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود.

 الیاس هیوه چی

 فرماندار شهرستان آق قلا

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 787
  • کد خبر : 18838