عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه


ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه

ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه

به مناسبت ششمین روز از هفته دولت و تقارن آن با ایام پر برکت دهه کرامت احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول ظهر جمعه سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه علی آباد کتول بود.

فرماندار در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت:ما امروز مسئولیت‌های سنگینی در قبال آن شهیدان داریم.

احمد تجری مفرد با تبریک پیروزی مردم غزه تصریح کرد : دشمنان اسلام در صدد ضربه زدن و ایجاد اختلاف در بین کشورهای مسلمان منطقه به هر نحوی هستند و می بایست با تدبیر و اتحاد در مقابل این زیاده خواهی ایستاد گی و مقاومت کرد .

فرماندار در بیان گزارش عملکرد فعالیت ها به مناسبت “هفته دولت” در مصلی این شهر گفت: هر آنچه مردم از دولت تدبیر و امید انتظار داشته در شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” محقق شده است.

وی آرامش و امید در جو عمومی کشور، مهار تورم، کاهش نوسانات ارز و مسکوکات و مسکن، افزایش ارزش واحد پول ملی و ارائه لایحه خروج از رکود به مجلس شورای اسلامی را از گام های اساسی دولت برشمرد که آثار آن را در آینده کشور شاهد خواهیم دید.

فرماندار استقلال بانک مرکزی، گشوده شدن کلاف مذاکرات هسته ای با حفظ عزت اسلامی و ملی و کسب اعتماد جهانی، طرح تحول سلامت،رونق واحدهای تولیدی را از دستاوردهای دیگر دولت یازدهم در یکسال اخیر بیان کرد.

درادامه احمد تجری مفرددرمورد افتتاح وکلنگ زنی پروژه ها گفت: علیرغم با کمبود اعتبارات در سال جاری، اما باتلاش مدیران دستگاه ها، تعداد 61پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید و برخی هم عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی افزود: برای بهره برداری و اجرایی شدن این پروژه ها مبلغی افزون بر 119میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تجری درعنوان این پروژه ها، گفت: مهمترین پروژه آغاز عملیات اجرایی تولید کنتورهای دیجیتال است که 80 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

فرماندار علی آباد کتول اذعان داشت: افتتاح سالن ورزشی روستای محمد آبادکتول، افتتاح کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور در فاضل آباد و افتتاح عملیات گازرسانی به روستاهای کوهستانی دهنه محمدآباد کتول از جمله مهمترین پروژه های شهرستان علی آباد کتول در هفته دولت بود..

فرماندار درپایان اظهارداشت:امیدواریم درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی وتمهیدات دولت تدبیروامید بتوانیم خادم خوبی برای مردم شریف شهرستان وموفقیت بیشتر دولت تدبیرو امیدباشیم.

 ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .