عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی از یادمان شهید میلاد جر در علی آباد کتول


رونمایی از یادمان شهید میلاد جر در علی آباد کتول

رونمایی از یادمان شهید میلاد جر در علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در اولین سالگرد شهادت پر افتخار شهید میلاد جر، طی مراسمی از یادمان این شهید مرزبانی گلستان در زادگاهش علی آبادکتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، سرهنگ ولی الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان گلستان رونمایی شد.

سرهنگ ولی الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: امروز اولین سالگرد شهید بزرگوار شهید سرباز میلاد جر می باشد که در سال گذشته در (17 فروردین) سال 94 در حوزه مرزهای سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی با تاکید بر لزوم گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند؛ (یادشهدا همیشه باید در فضای جامعه زنده بماند)، لذا ما امروز به مناسبت اولین سالگرد این شهیدعزیز ، پرده برداری از یادمان این شهیدبزرگوار را در ابتدای ورودی محله زادگاهش با حضور فرماندار ، مسئولان دستگاههای شهرستان و خانواده های معظم شهدا به انجام رساندیم.

سرهنگ رضایی نژاد با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم خاطرنشان کرد: به خاطر زنده نگاه داشتن یاد شهداست که مردم ما این چنین پرشور در مراسم سالگرد شرکت می کنند و این نشانه عظمت و جایگاه رفیع شهداست.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در ادامه یادآور شد: همانگونه که اعلام شد که مرزها به عنوان ناموس کشور هستند، الحمدالله امروزه مرزبانان عزیز ما در سراسر مرزها، تمام زندگی و توان خود را گذاشته اند تا از مرزها و کیان جمهوری اسلامی به خوبی پاسداری کنند.

سرهنگ رضایی نژاد همچنین تاکید کرد: در واقع امروز مرزبانان ما همان بسیجیان و سربازان و رزم آوران 8 سال دفاع مقدس هستند که با تلاش شبانه روزی خود و با توجه تهدیداتی که درآن سوی مرزها صورت می گیرد همچنان مقتدرانه ایستاده اند تا به کشور ما آسیبی نرسد.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: دشمنان ما که هر روز ترفندی را به وجود می آورند بدانند که مرزدارن ما با هوشیاری و توانمندی خود نخواهند گذاشت افکار پلید دشمنان به اجرا در آید و ما اگر هر روز شهیدی تقدیم انقلاب کنیم در حراست از کیان مرزها یک حراست خوب و شایسته خواهیم داشت.

گفتنی است شهید میلاد جر و همرزمان شهیدش در (17 فروردین) سال 94 در مرزهای شرقی کشور در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت رسیدند و با شهادت افتخار آمیزشان از ورود دشمنان و اشرار به خاک پر برکت ایران اسلامی مان جلوگیری کردند.

رونمایی از یادمان شهید میلاد جر در علی آباد کتول

 

رونمایی از یادمان شهید میلاد جر در علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .