عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رعایت اصل بیطرفی در انتخابات زمینه ساز اعتماد و آرامش در جامعه است

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان:

رعایت اصل بیطرفی در انتخابات زمینه ساز اعتماد و آرامش در جامعه است

رعایت اصل بیطرفی در انتخابات زمینه ساز اعتماد و آرامش در جامعه است

رییس ستاد انتخابات گمیشان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید اظهار کرد: رعایت اصل بیطرفی در انتخابات زمینه ساز اعتماد و آرامش در جامعه است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛"امانگلدی ضمیر" فرماندار و رییس ستاد انتخابات با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه خاطر نشان کرد: با تعامل، هماهنگی و همکاری که بین هیات های نظارت، بازرسی و اجرایی وجود دارد این شهرستان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات و خلق حماسه ای دیگر را دارد.

وی افزود: عمل به مرّ قانون، صیانت از آرای مردم و فراهم سازی زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای سرلوحه فعالیت های کاری ستاد انتخابات شهرستان گمیشان است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات تصریح کرد: بر اساس این ماده همه دستگاه های اجرایی موظف هستند کلیه تجهیزات و نیروی انسانی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: متولدین 10 اردیبهشت سال 1377 رای اولی های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در این راستا در شهرستان گمیشان تعداد 130نفر به رای اولی های مرحله اول اضافه می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 735
  • کد خبر : 19871