عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود


همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود

همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود

 فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همدلی ، همگرایی وحدت و تعامل موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود.

"علی اصغر میرزایی" در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرگز افزود : اختلافات باعث تضعیف نهاد شورا و متضرر شدن مردم و ایجاد فضای همدلی و همگرایی موجب ارتقا و خدمات بهتر شهری و آبادانی خواهد شد.

وی ادامه داد : شوراهای اسلامی به عنوان بازوی توانمند مسوولان در برطرف کردن مشکلات مردم نقش مهمی دارند.

میرزایی تاکید کرد : شرط اول موفقیت شورا، ایجاد انسجام در درون شوراهاست و در مرحله بعد میتواند با عوامل خارج و دستگاه ها وحدت و همدلی به وجود بیاورد.

نماینده عالی دولت در بندرگز اضافه کرد : رسیدن به موفقیت و پیشرفت در عرصه های مختلف جز در سایه همدلی اتفاق نمی افتد و برای داشتن شهری زیبا باید با برنامه ریزی و وفاق و با استفاده از تجربیات صاحب نظران و متخصصان به مردم خدمت کرد .

میرزایی گفت : توجه به کارهای عمرانی ، اجرای کامل طرح ها و پروژه ها، نگاه یکسان به تمام نقاط شهر ، توجه به مبلمان شهری ، افزایش سرانه فضای سبز ، ایجاد زمینه رفاه و نشاط مردم ، استفاده از نظرات و پیشنهادات افراد متخصص ، تشکیل کمیسیون های تخصصی و جذب سرمایه گذار از مواردی است که شورا باید به آنها توجه داشته باشد .

فرماندار بندرگز با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت : با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به نامگذاری امسال ، باید با مدیریت جهادی در شهرستان شاهد پیشرفت چشمگیری در همه عرصه ها باشیم .

میرزایی افزود :  با تعامل ،همدلی و دوری از حاشیه می توان از فرصت های پیش رو بهترین بهره مندی را داشت و شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم .

وی از همفکری و تلاش اعضای شورای شهر در شناسایی ، پیگیری و انعکاس خواسته های مردم  قدرردانی کرد و گفت : تا کنون نسبت به مشکلات مطرح شده از سوی شورا رسیدگی شده و فرمانداری هم پیوسته در حال رصد و برنامه ریزی برای بهبود خدمات و معضلات شهرستان است که امیدواریم با تعامل و همکاری شوراها بتوانیم هر چه زودتر در پیشبرد برنامه های خود گام برداریم.

در این نشست ،اعضای شورای اسلامی شهر بندرگز با قدردانی از اهتمام فرماندار در پیگیری درخواست های مردمی ، به بیان خواسته ها و دیدگاه های خود در راستای بهبود خدمات و رفع معضلات منطقه پرداختند.

 همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود

 

همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود

 

همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود

 

همدلی و همگرایی موجب موفقیت شوراهای اسلامی می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1163
  • کد خبر : 2016