عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پيام تبريك فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت روز معلم

صبح امروز صادر شد:

پيام تبريك فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت روز معلم

پيام تبريك فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت روز معلم

 صبح امروز 12 اردیبهشت ماه،الیاس هیوه چی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در پیامی به مناسبت هفته معلم از زحمات معلمان و مربیان قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، متن پیام الیاس هیوه چی بدین مضمون است:

 ((بسم الله الرحمن الرحیم))

 ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 بي‌ترديد راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌هاي معلمان و مربيان فرزانه‌اي است كه امانت‌دار انسانند.

 تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند متعال ، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت ، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان می باشد و به همین خاطر است که شغل معلمی دارای جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگانند.

 بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.

 اینجانب بسیار خرسندم که در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات طاقت فرسای کلیه تلاشگران درعرصه تعلیم و تربیت شهرستان آق قلا تقدیر و تشکر نمایم.

 الیاس هیوه چی

 فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 999
  • کد خبر : 20162