عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه ای مهم تر از دفاع مقدس وجود ندارد

فرماندار گالیکش:

در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه ای مهم تر از دفاع مقدس وجود ندارد

در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه ای مهم تر از دفاع مقدس وجود ندارد

حسن خسروی در جلسه ی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول سالهای گذشته حوادث متعددی را از سر گذرانده ایم و به لطف خدا مردم غیور ایران اسلامی توانستند این حوادث را با موفقیت پشت سر بگذارند اما مهمترین این وقایع جنگ تحمیلی دنیای استکبار بر علیه ملت ایران بود.

فرماندار گالیکش ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری افزود: قطعا نعمت وجود با برکت مقام معظم رهبری مسئله ی با ارزشی است که در این دوران حساسی که ما در جهان داریم ، بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت و پرخطری که در جهان اسلام وجود دارد قطعا رهبری های داهیانه ایشان مثمر ثمر بوده و خواهد بود و آرزو می کنیم که انشاء ا... خداوند این نعمت را برای مردم عزیز ایران مستدام بدارد.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: 8 سال دفاع مقدس یکی از افتخارات مردم عزیز کشور ما بوده و در تاریخ انقلاب اسلامی همچنان درخشان خواهد بود.

خسروی تصریح کرد: ما دو وظیفه در قبال دفاع مقدس داریم. یکی زنده نگه داشتن یاد جنگ و ارزشهای آن و پاسداشت رشادتها ، جانبازیها و ایثارگریهای رزمندگان دفاع مقدس و دیگری بهره برداری احسن از فرهنگ ایثار و شهادت برای ساختن آینده کشور می باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کشور رابه نحو احسن اداره کنیم لازمه ی آن حفظ فرهنگ شهادت،ایثار،جانبازی و از خودگذشتگی و انتقال آن به نسل های آینده است.

وی در پایان گفت: برای موفقیت راهی نداریم جز اینکه به برخی از مسائل اهمیت بدهیم و فرهنگسازی نماییم و مهمترین فرهنگی که به آن نیازمندیم فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مهدویت است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 878
  • کد خبر : 2091