عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک سرپرست فرمانداری گرگان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر


پیام تبریک سرپرست فرمانداری گرگان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

"سیدعباس حسینی"سرپرست فرمانداری مرکز استان گلستان به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي بيانيه تبريک صادرکرد.

بسمه تعالی

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نمادي زيبا، غرورانگيز و به يادماندني از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و کيان ايران اسلامي است.

سوم خرداد تجلي‌گر الطاف خداوندي بر اين مردم بود و چنانکه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر مؤید نصرت الهی و حلقه وفاق ملت غیور ایران و پیدایش خودباوری هر چه بیشتر بزرگ مردان و نقطه عطفی در صحنه سیاسی ،نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه و فتح‌الفتوحی بود که سوم خرداد را به یادمان ارزنده "مقاومت، ایثار و پیروزی" مبدل کرد.

سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاده تا خرمشهر شهر خون و قیام ، به نام حماسه سازانش نام آن تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید ماند.

اينجانب ضمن تبريک و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شهرستان گرگان، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در سايه رهبريهاي داهيانه مقام معظم رهبري، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 908
  • کد خبر : 21055