عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز با خانواده شهید البرزی دیدار کرد

 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر /

فرماندار بندرگز با خانواده شهید البرزی دیدار کرد

فرماندار بندرگز با خانواده شهید البرزی دیدار کرد

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، فرماندار بندرگز به همراه چند تن از مدیران اجرایی با خانواده شهید "پرویز البرزی" در روستای باغو دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار با گرامیداشت سوم خرداد، گفت: فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران بود و باید امروز هم ملت ایران، وحدت ، مقاومت و ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا در سایه همین وحدت است که همه مشکلات برطرف می شود.

"علی اصغر میرزایی" ادامه داد: باید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال ، " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است با تاسی از دوران دفاع مقدس و در سایه وحدت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه برای بهبود اقتصاد کشور تلاش کرد.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر آنقدر اهمیت داشت که امام راحل (ره) فرمودند ، خرمشهر را خدا آزاد کرد و این مطلب بیانگر اخلاص و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

این مقام مسوول اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است که در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر موجب شد در برابر جنگ افزارهای پیشرفته دشمن ، پیروزی ازآن رزمندگان اسلام باشد.

میرزایی ضمن تاکید بر تداوم راه شهدا و امام راحل و پیروی از ولایت فقیه، بیان داشت: امروز باید در سنگر بصیرت ارزش های نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، گفت: کسانی که برای دین ، اسلام و کشور دفاع کردند بر اساس اعتقادات بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این مکتب عاشورایی به نسل جدید موجب عزتمندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا خواهد شد.

فرماندار بندرگز با خانواده شهید البرزی دیدار کرد

 

فرماندار بندرگز با خانواده شهید البرزی دیدار کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 678
  • کد خبر : 21077