عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ظرفیت و افکار جوانان در برنامه ریزی طرحهای اوقات فراغت استفاده شود


از ظرفیت و افکار جوانان در برنامه ریزی طرحهای اوقات فراغت استفاده شود

از ظرفیت و افکار جوانان در برنامه ریزی طرحهای اوقات فراغت استفاده شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع غنی سازی اوقات فراغت گفت: در برنامه ریزی اوقات فراغت از ظرفیت جوانان و اندیشه های آنها باید استفاده شود.
احمد دستمرد با اشاره به اینکه طرحهای غنی سازی اوقات فراغت باید به روز باشد افزود: شورای مشورتی جوانان و تشکل های جوانان می توانند در برنامه های اوقات فراغت سهیم باشند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی طرح اوقات فراغت در مدارس از اهمیت بیشتری برخوردار است اظهار داشت: باید تشکلهای دانش آموزی در خصوص نوع برگزاری کلاسهای اوقات فراغت نظرخواهی شود.
وی رویکرد غنی سازی اوقات فراغت را در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و بالا رفتن شاخصهای فرهنگی ارتقا و همچنین امنیت کشور برشمرد و افزود: نباید توانمندیها را دست کم گرفت و با بارش افکار می توان به نتایج خوبی رسید.
فرزانه جعفری رئیس اداره سیاسی فرمانداری ویژه نیز بر تجمیع برنامه ها و کلاسهای آموزشی تاکید کرد.
احمد رضا آدینه بخشدار مرکزی نیز بر لزوم فعالیت دستگاههای متولی در روستاها و غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد .
مشاور جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه بر لزوم تشکیل کمیته ارزیابی ، اتخاذ هدف مشترک در برگزاری برنامه ها بویژه حرفه آموزی در محلات کمتر برخوردار و تجمیع برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد.
در ادامه برخی از اعضای شورای مشورتی جوانان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و نمایندگان ادارات نیز به برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت را اعلام کردند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 819
  • کد خبر : 21643