عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار رئيس و كاركنان محيط زيست علی آباد کتول بافرماندار به مناسبت هفته محيط زيست


ديدار رئيس و كاركنان محيط زيست علی آباد کتول بافرماندار به مناسبت هفته محيط زيست

ديدار رئيس و كاركنان محيط زيست علی آباد کتول بافرماندار به مناسبت هفته محيط زيست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،رستاقی رئیس محیط زیست شهرستان به همراه پرسنل این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست با حضور در فرمانداری با احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیدار و گفتگو نمودند.

تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست اشاره کرد وگفت:یکی از وظایف محیط زیست اصلاح شرایط زیست محیطی به منظور داشتن جامعه ای سالم وعاری از عوامل زیست محیطی است که دولت نیز آنها را حمایت میکند ولازم است تمام تلاش خود را برای حفظ واصلاح شرایط انجام دهند.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این دیدار بیان کرد: تقویت و حفاظت از محیط زیست باید در دستور کار همه دلسوزان به انسان قرار گیرد.

وی افزود: تخریب محیط زیست پیامدهای ناگواری برای بشریت دارد، لذا اهمیت دادن به موضوع محیط زیست درحقیقت حفظ زندگی سالم برای انسان ها است.

تجری تصریح کرد: توجه، تقویت و پشتیبانی از محیط زیست در همه جنبه ها، می تواند اثر مثبتی بر روند کار محیط بانان و اجرای اهداف این سازمان داشته باشد.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه تا به حال محیط زیست شهرستان در اجرای سیاستهای ابلاغی رهبر به خوبی فعالیت کرده اذعان داشت :هدف دولت نیز تشویق صنایع به سمت کاهش عوامل آلایندگی وتبدیل شدن به صنعت پاک وسبز است .

درپایان رمضانعلی رستاقی رئیس اداره محیط زیست شهرستان علی آبادکتول گزارشی از فعالیت های اداره محیط زیست در شهرستان ارائه کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .