عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار


دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار

دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار

به مناسبت هفته محیط زیست ، مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار دیدار و گفت‌ و گو کردند.

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار با اشاره به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی ، بر لزوم حفظ آن تاکید و افزود : نخستین مساله ای که برای بقای نسل به ذهن می‌رسد ، محیطی سالم و بی‌خطر برای زندگی است.
"علی اصغر میرزایی" گفت : انتخاب انسان برای زندگی ، همواره محیطی بوده که با شرایط زیستی ساده‌ تر و کم خطر بتواند در آن‌ زندگی کرده و در طول زمان نیز انسان دوست طبیعت و طبیعت دوست انسان به شمار رفته است.

وی اظهار کرد : امروزه حفظ محیط زیست به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار در سطح جهان مطرح گردیده است که دستیابی به آن بدون مشارکت راستین و آگاهانه مردم ممکن نیست.

این مقام مسوول اظهار داشت : محیط زیست نقش برجسته‌ای در زندگی عموم افراد جامعه دارد که لازم است ، برای حفظ آن و استفاده نسل‌های آینده از عرصه‌های گوناگون محیط زیست اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت : تحقق مشارکت همگانی در حفظ محیط زیست ، نیازمند آموزش و آگاه‌سازی آحاد مردم نسبت به اهمیت و استفاده مناسب از این نعمت الهی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و امانتداری از نعمات الهی ، ادامه داد : حفاظت و صیانت از محیط زیست مهم است و در این راستا باید قدم های تاثیرگذاری برداشته و فرامین مقام معظم رهبری اجرا شود.

میرزایی با تاکید بر حمایت از تولید در سایه رعایت موازین زیست محیطی اضافه کرد : نباید به بهانه اجرای موازین زیست محیطی واحد فعالی تعطیل یا به حالت تعلیق درآید بلکه باید با ارایه استانداردهای لازم و و برنامه های مدون زیست محیطی به واحدهای صنعتی و تولیدی ، زمینه ایجاد تولید با محوریت فرهنگ محیط زیست را فراهم آورد.

وی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست ، از فعالان عرصه محیط زیست تقدیر کرد و گفت : باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها برای حفظ محیط زیست استفاده شود.

دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار

 

دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار

 

دیدار مدیر و کارکنان حفاظت محیط زیست بندرگز با فرماندار

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1254
  • کد خبر : 21687