عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت سالروز حماسه سیاسی 24 خرداد

صبح امروز صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت سالروز حماسه سیاسی 24 خرداد

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت سالروز حماسه سیاسی 24 خرداد

 صبح امروز دوشنبه ،الیاس هیوه چی فرماندارشهرستان آق قلا طی پیامی فرارسیدن سالگرد حماسه 24 خرداد را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،متن پیام به شرح ذیل می باشد :

 ((بسم الله الرحمن الرحیم))

 ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و بی‌نظیر در انتخابات ٢٤خرداد ، برگ زرین دیگری را در کتاب قطور حماسه آفرینی‌های خود نگاشتند و در راستای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری برای عزت و سربلندی ایران با مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سربلند و سرفراز ظاهر شدند.

 این روز مبارک،‌ سر آغازی بر تحول عظیم سیاسی و اجتماعی و آغاز فصل حاکم شدن قانون و اخلاق در بدنه حکومت و اقشار مختلف مردم است و زمینه ساز برگزیدن دولتی شد که با شعار تدبیر و امید به صحنه آمد و اعتدال و میانه‌روی را برای ایجاد وحدت و همدلی ملی در عرصه های مختلف،به خوبی به نمایش گذاشت.

 دستاورد های دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته از جمله طرح ترمیم اقتصاد کشور ، تحول نظام سلامت و مبارزه با فساد اقتصادی ،مذاکرات هسته ای ،گوشه‌ای از توفیقاتی است که نویدبخش فردایی روشن و پرامید برای میهن اسلامی‌مان است .

 اینجانب فرارسیدن 24 خرداد ماه، سالروز انتخاب جناب آقای دکتر روحانی را بعنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سال 92 به حضور مردم شریف شهرستان آق قلا و تمامی دولتمردان دولت اعتدال و تدبیر تبریک و تهنیت عرض نموده و امید به آن داریم در سایه سار مساعی بی دریغ این دسته از خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در تحت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) رقم می خورد، مردمان ایران اسلامی روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و توسعه و آبادانی بیش از پیش این مرز و بوم باشند.

 و در سالی که بنام" اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" نامگذاری گردید زمینه ساز خدمات رسانی مطلوب برای مردم فهیم و پرافتخار ایران عزیز و مردم منطقه باشیم .

 الیاس هیوه چی

 فرماندار شهرستان آق قلا

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 883
  • کد خبر : 21793