عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ سازی عمومی گامی مهم در رفع ترافیک شهر گرگان می باشد


فرهنگ سازی عمومی گامی مهم در رفع ترافیک شهر گرگان می باشد

فرهنگ سازی عمومی گامی مهم در رفع ترافیک شهر گرگان می باشد

 "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان ، فرهنگ سازی عمومی در رفع ترافیکی را امری مهم دانست و گفت: امروزه آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی از بدیهیات و اصل لازم در قوانین شهرسازی می باشد .

وی در ادامه در خصوص نقش فرهنگ در کاهش بار ترافيکي گفت: بي گمان اقدامات فرهنگي براي رعايت کردن قوانين راهنمايي رانندگي مي تواند در کاهش بار ترافيکي ، تصادفات شهر و افزایش ضریب امنیت افراد موثر باشد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان ، فرهنگ سازی را در این امر لازمه توسعه پایدار شهرهای بزرگ علی الخصوص گرگان به عنوان مرکز استان عنوان نمود.

دشتیان با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با بررسی نواقص و نیازها و با همکاری همه جانبه در رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام نمایند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در ادامه با اشاره به اهمیت بررسی طرحهای جدید ترافیکی با توجه به خواسته های شهروندان و نیاز شهر امری لازم یاد کرد .

وی در خصوص کاهش ترافیک در خیابان ولیعصر(عج)بیان داشت: به جهت پارک نکردن خودروها در خیابان ولیعصر(عج) در شهر گرگان ،پارکینگ شبانه روزی واقع در عدالت 17با ظرفیت بالا به بهره برداری رسیده و نیاز است در جهت استفاده از آن شهرداری با کمک راهور نسبت به نصب تابلو در جهت اطلاع رسانی اقدام نماید .

دشتیان همچنین ازپلیس راهور خواست جدیت بیشتری در جهت توقف خودروها در خیابان مذکور داشته باشند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمایند .

فرهنگ سازی عمومی گامی مهم در رفع ترافیک شهر گرگان می باشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 757
  • کد خبر : 21965