عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با نظارت واطلاع رسانی مستمر محقق می‌شود

دشتیان ،معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان :

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با نظارت واطلاع رسانی مستمر محقق می‌شود

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با نظارت واطلاع رسانی مستمر محقق می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،ابراهیم دشتیان در اولین جلسه کمیته جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کمیته اجرای احکام که در فرمانداری گرگان برگزار شد، نباید اجازه دهیم اشخاص از همان ابتدا ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند و بهترین روشاقدامات نظارتی و اطلاع رسانی پیشگیرانه است .

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی فرمانداری گرگان افزود: با توجه به اینکه بیشتر ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستاها صورت می گیرد ،بخشداران می توانند با فعالتر نمودن کمیته دهگردشی و دریافت گزارشات درکمترین و سریعترین زمان این مهم را پیگیری نمایند .

مهندس ابراهیم دشتیان در ادامه نشان کرد:بخشداران نسبت به تولید محتوای تبلیغی در حوزه ساختمان اقدام کنند ودهیاران در جهت انتشار واطلاع رسانی عمومی ، اهتمام ویژه داشته باشند .

وی در بخش دوم سخنانش گفت : در کنار اقدامات پیشگیرانه ، جدیت دربرخورد با هرگونه تخلف ساخت و ساز در شهرها و روستاهای تابعه گرگان را باید در دستور کار قرار داد .

سپس در همین راستا افزود : رکود در صنعت ساختمان وعدم تمایل به خرید ، تا حدی جلوی پیشرفت ساخت و ساز غیرمجاز را گرفته است ولی دهیاران باید جدیت به بازرسی ادامه دهند و با اعلام گزارش کتبی فرایند اجرای عملیات ساختمان در ابتدا و حین فعالیت عمرانی را مدون کنند تا با متخلفین از طریق دستگاه قضایی برخورد قانونی صورت پذیرد.

دشتیان به برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز اشاره کرد و گفت: باید در روستاهایی از جمله زیارت،توشن و توسکستان، اعضای کمیسیون ماده 99برخورد جدی با متخلفان داشته باشند و ساختمان های دارای انشعاب آب ،برق و گاز نیز در این محدوده ها جمع آوری گردد.

وی افزود: در سالهای اخیر با همکاری دستگاه قضایی و ادارات عضو کمسیون ماده 99 برخوردهای جدی و بعضآ قلع بنا در دستور کارها قرار گرفت که نیاز است این روند به جدیت ادامه یابد.

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با نظارت واطلاع رسانی مستمر محقق می‌شود

 

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با نظارت واطلاع رسانی مستمر محقق می‌شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1305
  • کد خبر : 22083