عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تقدیر فرماندار از حضور مردم شهرستان آق قلا در راهپیمایی روز جهانی قدس

به پاس قدردانی در پی حضور پرشکوه مردم شهرستان صادر شد:

پیام تقدیر فرماندار از حضور مردم شهرستان آق قلا در راهپیمایی روز جهانی قدس

پیام تقدیر فرماندار از حضور مردم شهرستان آق قلا در راهپیمایی روز جهانی قدس

 "الیاس هیوه چی"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از حضور گسترده، حماسی و دشمن شکن مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، در متن این پیام آمده است:

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

 خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده و حماسی ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار ، متدین و روزه دار شهرستان آق قلا در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بودیم که با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در راستای تحقق آرمان رهایی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

 این حماسه بزرگ که با وحدت، بصیرت، همدلی و همزبانی اقشار مختلف مردم رقم خورد، ثابت کرد که ملت ایران حافظ دستاوردهای انقلاب و به خصوص روز قدس به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نیز اعتقاد راسخ دارند و به آن وفادارند.

 بی شک این حضور آگاهانه در شرایطی که جهان اسلام در شرایط حساسی به خصوص در فلسطین، یمن، عراق و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است، تاثیر بسزایی در آگاه شدن مردم دنیا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مردم با حضور دشمن شکن خود، پیام مظلومیت مردم فلسطین و جهان اسلام را به دنیا اعلام کردند و قطعا این مشت های گره کرده و فریادهایی که بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب سر داده شد، در رهایی قدس شریف از چنگال رژیم ددمنش غاصب صهیونیستی، تاثیر گذار است.

 "شهرستان آق قلا" شاهد خلق حماسه ای دیگر بود. مردم مومن و روزه دار ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند .در روزها و هفته های گذشته دنیا شاهد بود رژیم نامشروع صهیونیستی با خشونت سفاکانه و بی بدیل، خون کودکان و زنان بی گناه فلسطینی در غزه را به زمین ریخت.در این روزها دلی نیست که برای فلسطین و مظلومیت آن به درد نیاید.مردم همیشه در صحنه شهرستان آق قلا در روز قدس با دیدن آلام و دردهای برادران فلسطینی خود خیابانها و کوچه های این شهر را با حضور پر شور خود آذین بستند. در این حضور همه دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا را سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه مسلمانان است .

 ضمن تحسين و ارج نهادن به شور و شعور راهپيمايان روز جهاني قدس، از آحاد اقشار مردم فهيم و با ايمان شهرستان آق قلا كه با ترسيم چهره زيبايي از اتحاد و بصيرت مسلمانان، موجبات عجز و هراس بيش از پيش دشمنان زبون اسلام را فراهم كردند، تقدير و تشكر نموده، از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين حماسه و مقاومت را خواستاریم.

 "الیاس هیوه چی"

 فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی روز قدس

 شهرستان آق قلا


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 868
  • کد خبر : 22470