عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار گردید


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر عصر روز گذشته جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل دفتر امام جمعه نگین شهر برگزار گردید

شفایی فرماندار آزادشهر ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار تاکید نمود: هم استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها را در تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی مؤثر بیان کرد.

وی افزود: استفاده از فضاهای آموزشی بلااستفاده آموزش و پرورش نقش مهمی در رفع مشکلات روستائیان و توسعه فرهنگی و آموزشی آنان دارد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه آزادشهر در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت،بابیان اینکه تصمیمات کلان آموزشی و پرورشی در جلسات شورای آموزش و پرورش اتخاذ می شود بر اهتمام ویژه به جلسات این شورا و پیگیری مصوبات آن تأکید کرد.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر هم در این جلسه رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی با همکاری خیرین مدرسه ساز را خواستار شد.

آنگاه مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم گزارشی از تعداد فضاهای آموزشی بلاستفاده آموزش و پرورش شهرستان در سطح شهرها و روستاها را ارائه و تبدیل به احسن کردن این فضاهاها را در استفاده بیهینه از فضاهای آموزشی خواستار شد.وی در ادامه به هدایت تحصیلی و توازن شاخه ای و رشته ای اشاره کرد و گفت: این طرح نقش مهمی در افزایش مهارتی دانش آموزان براساس نیاز شغلی جامعه دارد و در سال تحصیلی آینده 54درصد دانش آموزان ورودی اول متوسطه2 به رشته های فنی و مهارتی و 46درصد به رشته های نظری سوق داده شدند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 930
  • کد خبر : 23713