عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم کوتاهی شده است


در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم کوتاهی شده است

در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم کوتاهی شده است

فرماندار مینودشت در جلسه ستاد هفته دولت گفت : در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم به مردم از سوی مدیران اجرایی کوتاهی شده است .

اسرافیل وزیری با بیان اینکه با شرایط سخت محدودیت های مالی و تحریم ها در ابتدای دولت یازدهم و گذشت زمان اتفاق های بسیار مطلوبی در کشور در بخش های مختلف مانند بهداشت و سلامت ، مذاکره هسته ای ، فناوری اطلاعات ، ارتقاء فرهنگ و آموزش و مسئله برجام به وقوع پیوسته که باید توسط زبان گویای مدیران نظام در کشور و مدیران اجرایی در سطح شهرستانها به سمع و نظر مردم رسانده شود .

وی تاکید کرد راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی مینودشت و پیگیری تخصیص اعتبار برای سد نرماب از دیگر نشانه های خدمات دولت در این شهرستان است .

فرماندار مینودشت بخش اقتصاد مقاومتی را از دیگر فعالیت های دولت در زمینه توجه به اشتغال و اقتصاد مردم یاد کرد و گفت : تا کنون در این زمینه 35 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات د راختیار کار فرمایان واحد های تولیدی نیمه فعال جهت رونق و ادامه کار قرار گرفته و باعث رشد مجدد آنان گردیده است .

اسرافیل وزیری با گلایه از مدیران شهرستانی از آنان خواست تا کلیه خدمات ارائه شده به مردم را با روش های مختلف و تبلیغات در هفته دولت به اطلاع مردم برسانند.

 

در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم کوتاهی شده است

در اطلاع رسانی عملکرد دولت یازدهم کوتاهی شده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 513
  • کد خبر : 23748