عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهیاران به ظرفیت های توسعه و ایجاد درآمد پایدار در روستاها توجه کنند


دهیاران به ظرفیت های توسعه و ایجاد درآمد پایدار در روستاها توجه کنند

دهیاران به ظرفیت های توسعه و ایجاد درآمد پایدار در روستاها توجه کنند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس برلزوم اهتمام ویژه دهیاران برای شناسایی ظرفیت های مختلف توسعه و ایجاد درآمد پایدار درمناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی گنبدکاووس گفت: این شهرستان به لحاظ وسعت، جمعیت، موقیعت جغرافیایی و تنوع اقوام و مذاهب از شهرستان های برتر گلستان است و ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه در حوزه های مختلف دارد که باید مورد توجه مدیران درهمه رده ها قرار گیرد.
وی، حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را از مهمترین حوزه های توسعه در گنبدکاووس برشمرد و اظهار داشت: گمرک اینچه برون، راه آهن، محورهای ارتباطی، ورزش (والیبال و سوارکاری)، ثبت جهانی برج قابوس، اقوام و مذاهب و دیگر جاذبه های تاریخی و گردشگری از مهمترین زیر مجموعه حوزه های اشاره شده برای توسعه هستند.
کریمی اضافه کرد: درصورت تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون، احداث جاده نفت و بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاوس، اتصال راه آهن گرگان - گنبد - مشهد و نیز راه اندازی دانشکده پزشکی شاهد تحول بزرگی در این شهرستان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: برای تحقق توسعه و اعتلای نام گنبدکاووس باتوجه به ظرفیت های موجود بایستی ضمن شناسایی این ظرفیت ها، نگاه مدیران استانی و ملی را به این ظرفیت ها و ضرورت توسعه هر چه بیشتر دومین شهرستان بزرگ و تاثیرگذار گلستان جلب نمود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از دهیاران خواست نسبت به ترویج و توسعه ورزش بویژه ورزش همگانی و شناسایی نخبگان ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مرتبط اقدام نموده و اهتمام جدی در امر نهضت آسفالت معابر روستایی داشته باشند.
کریمی بااشاره به وجود همدلی، وحدت و صمیمت بین اقوام و مذاهب درگنبدکاووس، برلزوم حفظ و تقویت آن ازسوی آحاد مردم و مدیران بالاخص درمناطق روستایی و توسط دهیاران این شهرستان تاکید کرد
و افزود: در ایران اسلامی، استان گلستان و در گنبدکاووس همه اقوام و مذاهب محترمند و باید درکنار هم برای توسعه و اعتلای کشور تلاش نمایند.
دراین جلسه بخشدار مرکزی و رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز حضور داشتند و مطالبی را در مورد نهضت آسفالت و توسعه روستاها و توسعه ورزش همگانی در روستاها بیان نموند

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 792
  • کد خبر : 23778