عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در بندرگز تشکیل شد


اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان بندرگز در سال 1395 با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر گفت : این شهیدان ، از خالص ترین یاران انقلاب و قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه خدمتگزاری و در سنگر مبارزه با دشمنان در صف مقدم بودند و مردم هم قدردان این عزیزان و شهدای گرانقدر بوده و هستند.

"علی اصغر میرزایی" افزود : ما وظیفه داریم حداقل در سالگرد این شهدای گرانقدر از راه ، روش و منش و اقدامات آنان تاسی کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت : فلسفه هفته دولت کاملا مشخص است و همانطور که بارها امام عضیم الشان و مقام معظم رهبری فرمودند ، فعالیت ها و اقدامات و خدماتی که برای مردم انجام می شود باید منعکس و بازگو و به مردم گزارش داده شود.

این مقام مسوول اضافه کرد : هرچند مردم از نتایج اقدامات بهره مند می شوند شاید همه افراد در همه نقاط حضور نداشته باشند که فعالیت ها را مشاهده کنند و این باید در قالب گزارش فعالیت ها ، اقدامات را به مردم منتقل کنیم.

میرزایی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق  برنامه ها ، اقدامات و عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید اظهار داشت : مسئولان دستگاه های اجرائی باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه برای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در بخش های مختلف تلاش کنند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت امسال در شهرستان خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه های اجرائی باید هماهنگی لازم برای برگزاری باشکوه برنامه های پیش بینی شده را انجام دهند.

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در بندرگز تشکیل شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 500
  • کد خبر : 23844