عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله تشکیل شد


کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله تشکیل شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله تشکیل شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله بمنظور بررسی و رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید واحدهای صنعتی شهرستان به ریاست فرماندار و مدیران بانکهای عامل و سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در این جلسه با تاکید بر همکاری و تعامل فی مابین بانکها و واحدهای تولیدی گفت : با سیاستهای دولت تدبیر و امید در کاهش تورم و رکود و گشایش بازار پس از برجام امروز موقع آن رسیده تا از سد رکود و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری که مدتهاست در کار تولید خلل وارد کرده خارج شویم .

فرماندار کلاله با تاکید بر سیاستهای دولت و رئیس جمهور محترم در گذر از رکود بازار خواستار تعامل سازنده بین بانکها و واحدهای تولیدی شد .

در این جلسه مدیران عامل بانکها بر همکاری و تعامل با سرمایه گذاران تاکید کردند و گفتند که بانکها بعنوان محل ذخیر سرمایه دولت و مردم در صدد وصول مطالبات اند و در این راستا با توجه به سیاستهای ابلاغی بانک مرکزی و دولت محترم آماده همکاری و تعامل با شرکت های خصوصی است و از سرمایه گذاران تقاضامندیم تا با مراجعه با واحدهای بانکی پیگیر رفع مشکلات حقوقی برای از سرگیری مجدد تولید باشند .

سرمایه گذاران نیز در این دیدار بر اهتمام ویژه واحدهای تولیدی بر رفع بدهی و راه اندازی واحدهای تولیدی برای رونق بازار تاکید کردند .

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله تشکیل شد

 

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلاله تشکیل شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 803
  • کد خبر : 24106