عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرگزاری صداوسیما در شهرستان گنبدکاووس ظرفیتی مستقل و ویژه است


خبرگزاری صداوسیما در شهرستان گنبدکاووس ظرفیتی مستقل و ویژه است

خبرگزاری صداوسیما در شهرستان گنبدکاووس ظرفیتی مستقل و ویژه است

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دیدار با کارکنان خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گنبدکاووس گفت: صدا و سیما میتواند با انعکاس خبرهای شهرستان و توجه به پروژ های اولویت دار زمینه تحقق وعده های مدیران را فراهم کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: بعداز هفته دولت شورای راهبردی شهرستان را تشکیل خواهیم داد و از همکاری صدا وسیما برای بررسی روند به ثمر رسیدن پروژ های اولویت دار استفاده خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد:خبرگزاری صداوسیما در شهرستان گنبدکاووس میتواند با پیگیری پروژه های اولویت دار نقش مهمی در پیشرفت شهرستان داشته باشد.
وی اخبار صداو سیمای کشور و استان را ظرفیتی بین المللی دانست و افزود: مدیران باید از ظرفیت صدا وسیما در تمام زمینه ها استفاده کنند.
کریمی ، خبرگزاری صداو سیما را مجموعه ای ارزشمند وقابل احترام توصیف کرد که به کار ظریف و تخصصی و هنرمندانه خبرنگاری می پردازند.
وی توجه به این مجموعه را وظیفه مدیران دانست و از هماهنگی مدیران برای تحقق نیازهای دفتر خبری صدا وسیما سخن گفت.
وی یادآور شد: شهرستان گنبدکاووس جزو 14 شهرستانی که واحد مستقل خبری دارد و این جزو مزیتهای شهرستان گنبدکاووس است.
وی با اشاره به توقعات مدیران و مردم از صدا وسیما اظهار داشت: صداو سیما اصولی برای انعکاس خبرها دارد که و حوزه خبر باید رعایت شود و این موارد قابل درک است.
وی میانگین خبرهای گنبدکاووس را در صداو سیمای استان متناسب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد خبرگزاری صدا وسیما در گنبدکاووس در حوزه اخبار دارای نقشی برجسته است

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 847
  • کد خبر : 24113