عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رویکرد دولت برای توسعه پایدار ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است


رویکرد دولت برای توسعه پایدار ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است

رویکرد دولت برای توسعه پایدار ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس باتاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای رسیدن به توسعه پایدار، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این خصوص را از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید دانست
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی از الزامات اصلی در توسعه است و باید زیرساخت ها و مشوق های لازم برای مشارکت این بخش فراهم شود.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی علاوه بر اینکه از رویکرد های اصلی دولت تدبیر و امید است، در راستای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نیز می باشد که بایستی مورد توجه بیشتر مدیران قرار گیرد.
کریمی اضافه کرد: در مدت سه سالی که از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد، بخش خصوصی مشارکت خوبی در اجرای طرح ها و سرمایه گذاری درحوزه های مختلف داشته که باید قدردان آنان باشیم.پ
وی تصریح کرد: برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در طرح ها و برنامه ها، اصلاح ادبیات برخورد و تعامل با بخش خصوصی، فراهم کردن زیرساخت های لازم و حمایت معنوی و منطقی از آنان ضروری است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب این شهرستان در حوزه های مختلف، یادآور شد: معرفی این ظرفیت ها به بخش خصوصی باید به درستی انجام شود و در این بین رسانه های ارتباط جمعی نقش اساسی دارند.
کریمی، اصحاب رسانه و خبرنگاران را به دلیل بهره مندی از اطلاعات، تجربه و شناخت بالا از ظرفیت ها و پتانسل های منطقه و نیز نیازهای مردم، از بهترین مشاوران و از بازوان توانمند برای مدیران دانست و از مدیران اجرایی گنبدکاووس خواست از ظرفیت خبرنگاران در تصمیم گیری ها بیشتر استفاده نمایند.
وی، وحدت، همدلی و همگرایی حاکم بین اقوام و مذاهب اسلامی را از شاخص های برجسته گنبدکاووس و از اصول ضروری درتوسعه پایدار دانست و اضافه کرد: رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران بایستی برای حفظ و تقویت وحدت و همگرایی، دقت و حساسیت زیادی داشته باشند.
کریمی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید بزرگوار را علاوه بر توانمندی های مدیریتی، مظهر ساده زیستی، تواضع و مردم داری خواند و برلزوم الگو قرار دادن ویژگی ها و سیره مدیریتی و رفتاری آنان ازسوی مدیران تاکید کرد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه از بهره برداری یا ا؛از عملیات اجرایی 208 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با مجموع هزینه تقریبی 700 میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.
کریمی با اشاره به سفر وزیر کشور به استان گلستان و گنبدکاووس، شرکت در شورای اداری مشترک سه شهرستان گنبدکاووس، کلاله و مراوه تپه و نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدین و علما و روحانیون شیعه و اهل سنت این سه شهرستان را دو برنامه اصلی حضور وزیر کشور و هیات همراه در گنبدکاووس اعلام کرد.

رویکرد دولت برای توسعه پایدار ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است

 

رویکرد دولت برای توسعه پایدار ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 625
  • کد خبر : 24263