عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان گالیکش

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

دیدار فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان گالیکش

دیدار فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان گالیکش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش صبح امروز در اولین روز از هفته دولت فرماندار و مسولین ادارات  با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که در محل دفتر امام جمعه ترتیب یافت ، خسروی فرماندار شهرستان گالیکش  ضمن تبریک هفته دولت به مسولین ادارات و امام جمعه از مسئولین خواست ، در برنامه های هفته دولت و سایر برنامه های ملی و مذهبی حضور فعالی داشته و خدمات دولت را در بخش های مختلف بازگو و اطلاع رسانی نمایند.

خسروی مهمترین کار دولت رااقتصاد مقاومتی دانست و گفت :از جمله مهمترین کارهای دولت اجرای اقتصاد مقاومتی بوده  است.

وی افزود: دولت یازدهم بیشترین توجه و اهتمام به فرمایشات مقام معظم رهبری را داشته است.

خسروی همچنین گفت :این وحدتی که بین قوا و مسولین وجود دارد و همه آنها تلاش می کنند که سیاستها و منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنند ، بی نظیر است که البته  ماهم در شهرستان همینگونه عمل می کنیم.

مقام ارشد قوه مجریه در شهرستان گالیکش از شخصیت حجت الاسلام موسوی تجلیل کرد و اضافه نمود: جنابعالی همواره حامی مسئولین و خدمتگزاران بوده اید و تقاضامندیم که در آینده نیز همچون همیشه حامی مسئولین خدوم باشید.

حجت الاسلام موسوی  امام جمعه گالیکش هم در این دیدار آغاز هفته دولت را به مسولین تبریک گفت و افزود : بر همه واجب است از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کنیم .

امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه امروز بزرگترین عبادت،خدمت به خلق است  از تلاش شبانه روزی مسئولین در خدمت صادقانه به مردم تشکر و قدردانی و بر تعامل و همکاری بین مسئولین ادارات تاکید کردوگفت:مسولین تلاش کنند که بین خودشان همکاری و  صمیمیت واتحاد داشته باشند

امام جمعه گالیکش در ادامه محورنظام و این حکومت را ولی فقیه دانست و افزودما باید امروز با هم باشیم وتبعیت از رهبری معظم داشته باشیم

حجت الاسلام موسوی در پایان خطاب به مسولین گفت :امروز بزرگترین خدمت شما و رضایت امام عصر از شما در تبعیت از ولی فقیه است.

دیدار فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان گالیکش

 

دیدار فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان گالیکش


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 850
  • کد خبر : 24278